Skrutt

2014-10-09
  21:37:00
Imorse fick jag väcka Edvin klockan sex för att vi skulle hinna. Vi har varit väldigt bortskämda med att någon av oss alltid kunnat ta sovmorgon med honom på morgnarna och slippa stressa. Men nu har jag gått upp i tid och jobbar mer, så nu får vi kliva upp tidigt. 
Plutten hade somnat på Trollkulan kl nio och sovit i två timmar. Jag hämtade honom vid tolv och vi myste hemma. Halv fyra fick jag lägga honom ute i vagnen för han orkade bara inte hålla sig vaken. Försökte väcka honom en timme senare, vilket slutade med att han somnade om igen i soffan. 
Så nu, halv tio ligger vi i sängen och har fortfarande inte somnat. Men det gör inget, vi kan sova ända till halv tio imorgon om vi vill. 
 
Här kommer lite bilder från senaste dagarna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0